Rozkład dnia

Nasz ramowy rozkład dnia

Poniedziałek

06.30 - 8.15

Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, ruchowe, plastyczne, gry stolikowe.
Indywidualna praca z dzieckiem, w tym rozwijająca percepcję słuchową, wzrokową, grafomotorykę.
Zabawy prowadzone pod kierunkiem opiekuna: ruchowe, ze śpiewem, przy muzyce, integrujące grupę obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe , ćwiczenia poranne.

08.15 - 9.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
I śniadanie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

09.00 - 10.00

Zajęcia dydaktyczne: aktywność językowa, społeczna, matematyczna, przyrodnicza, muzyczna, ruchowa, plastyczna, techniczna, teatralna.

10.00 - 10.30

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne, zupa, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

10.30 - 11.30

Pobyt na powietrzu, w tym: gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze, zabawy swobodne, spacery, wycieczki.
Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, manipulacyjne, ruchowe, konstrukcyjne, plastyczne.
Ew. zajęcia dodatkowe na wyraźne zapotrzebowanie i życzenie rodziców (np. rytmika, j. angielski, zajęcia plastyczne, taneczne itd.)

11.30 - 12.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Obiad II danie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

12.00 - 14.00

Leżakowanie

14.00 - 14.30

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Podwieczorek, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

14.30 - 17.30

Zabawy w grupach, zabawy dowolne zgodne z planem pracy opiekuńczo-wychowanwczej.

Wtorek

06.30 - 8.15

Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, ruchowe, plastyczne, gry stolikowe.
Indywidualna praca z dzieckiem, w tym rozwijająca percepcję słuchową, wzrokową, grafomotorykę.
Zabawy prowadzone pod kierunkiem opiekuna: ruchowe, ze śpiewem, przy muzyce, integrujące grupę obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe , ćwiczenia poranne.

08.15 - 09.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
I śniadanie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

09.00 - 10.30

Zabawy z językiem angielskim, wszystkie grupy po pół godziny.

10.30 - 11.30

Pobyt na powietrzu, w tym: gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze, zabawy swobodne, spacery, wycieczki.
Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, manipulacyjne, ruchowe, konstrukcyjne, plastyczne.
Ew. zajęcia dodatkowe na wyraźne zapotrzebowanie i życzenie rodziców (np. rytmika, j. angielski, zajęcia plastyczne, taneczne itd.)

11.30 - 12.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Obiad II danie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

12.00 - 14.00

Leżakowanie

14.00 - 14.30

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Podwieczorek, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

14.30 - 17.30

Zabawy w grupach, zabawy dowolne zgodne z planem pracy opiekuńczo - wychowanwczej.

Środa

06.30 - 8.15

Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, ruchowe, plastyczne, gry stolikowe.
Indywidualna praca z dzieckiem, w tym rozwijająca percepcję słuchową, wzrokową, grafomotorykę.
Zabawy prowadzone pod kierunkiem opiekuna: ruchowe, ze śpiewem, przy muzyce, integrujące grupę obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe , ćwiczenia poranne.

08.15 - 09.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
I śniadanie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

09.00 - 10.30

Logarytmika, wszystkie grupy po pół godziny.

10.30 - 11.30

Pobyt na powietrzu, w tym: gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze, zabawy swobodne, spacery, wycieczki.
Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, manipulacyjne, ruchowe, konstrukcyjne, plastyczne.
Ew. zajęcia dodatkowe na wyraźne zapotrzebowanie i życzenie rodziców (np. rytmika, j. angielski, zajęcia plastyczne, taneczne itd.)

11.30 - 12.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Obiad II danie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

12.00 - 14.00

Leżakowanie.

14.00 - 14.30

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Podwieczorek, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

14.30 - 17.30

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Podwieczorek, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

Czwartek

06.30 - 08.15

Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, ruchowe, plastyczne, gry stolikowe.
Indywidualna praca z dzieckiem, w tym rozwijająca percepcję słuchową, wzrokową, grafomotorykę
Zabawy prowadzone pod kierunkiem opiekuna: ruchowe, ze śpiewem, przy muzyce, integrujące grupę obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe , ćwiczenia poranne.

08.15 - 09.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
I śniadanie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

09.00 - 10.30

Zabawy z językiem angielskim, wszystkie grupy po pół godziny.

10.30 - 11.30

Pobyt na powietrzu, w tym: gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze, zabawy swobodne, spacery, wycieczki.
Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, manipulacyjne, ruchowe, konstrukcyjne, plastyczne.
Ew. zajęcia dodatkowe na wyraźne zapotrzebowanie i życzenie rodziców (np. rytmika, j. angielski, zajęcia plastyczne, taneczne itd.)

11.30 - 12.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Obiad II danie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne

12.00 - 14.00

Leżakowanie

14.00 - 14.30

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Podwieczorek, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

14.30 - 17.30

Zabawy w grupach, zabawy dowolne zgodne z planem pracy opiekuńczo-wychowanwczej.

Piątek

06.30 - 08.15

Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, ruchowe, plastyczne, gry stolikowe.
Indywidualna praca z dzieckiem, w tym rozwijająca percepcję słuchową, wzrokową, grafomotorykę
Zabawy prowadzone pod kierunkiem opiekuna: ruchowe, ze śpiewem, przy muzyce, integrujące grupę obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe , ćwiczenia poranne.

08.15 - 09.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne/
I śniadanie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

09.00 - 10.00

Zajęcia dydaktyczne: aktywność językowa, społeczna, matematyczna, przyrodnicza, muzyczna, ruchowa, plastyczna, techniczna, teatralna.

10.00 - 10.30

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne, zupa, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

10.30 - 11.30

Pobyt na powietrzu, w tym: gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze, zabawy swobodne, spacery, wycieczki.
Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, manipulacyjne, ruchowe, konstrukcyjne, plastyczne.
Ew. zajęcia dodatkowe na wyraźne zapotrzebowanie i życzenie rodziców (np. rytmika, j. angielski, zajęcia plastyczne, taneczne itd.)

11.30 - 12.00

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Obiad II danie, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

12.00 - 14.00

Leżakowanie.

14.00 - 14.30

Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne.
Podwieczorek, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.

14.30 - 17.30

Zabawy w grupach, zabawy dowolne zgodne z planem pracy opiekuńczo-wychowanwczej.